کارت ملي هوشمند جايگزين سيم کارت تلفن همراه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 22
نویسنده : مولوی
مجري طرح کارت ملي هوشمند با اعلام اينکه اين کارت 42 مزيت دارد ، گفت: امکان استفاده از کارت هوشمند ملي به عنوان سيم کارت تلفن همراه وجود دارد.

محمد ابراهيم طريقت در گفتگو با مهر افزود: تصديق هويت، شناسايي در حوزه ديجيتال، امکان تصديق هويت براساس رمز عبور، رمزنگاري و بيومتريک به صورتي که هم کارت هم صاحب کارت و هم سيستم بهره برداري بتوانند دو به دو يکديگر را تصديق هويت کنند از امکانات اين کارت است.

به گفته رئيس سازمان ثبت احوال ، کارت هوشمند ملي از سال 1390 توليد و توزيع مي شود.

وي امکان امضاي ديجيتال، پردازش اطلاعات، تغيير اطلاعات پس از صدور و پشتيباني از کاربردهاي مختلف را از ديگر امکانات اين کارت عنوان کرد و افزود: امکان افزودن کاربرد جديد پس از صدور، انتخابات الکترونيکي، سلامت الکترونيک با محوريت وزارت بهداشت، واريز يارانه نقدي، دسترسي 24 ساعته به اطلاعات و گذرنامه الکترونيکي نيز جزو کاربردهاي کارت هوشمند ملي است.

طريقت گفت: استفاده به عنوان سيم کارت تلفن همراه و مشاهده اطلاعات گواهينامه رانندگي توسط پليس نيز جزو خدمات کارت هوشمند ملي است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: